Κορoνοϊός: Πώς να θωρακίσετε διαφημιστικά την επιχείρησή σας!

Κορoνοϊός: Πώς να θωρακίσετε διαφημιστικά την επιχείρησή σας!

-Τελικά πόσο σημαντική είναι η προβολή και ποιοι είναι οι λόγοι για να διατηρήσεις την παρουσία σου ενεργή μέσω Διαδικτύου;

Είναι η ερώτηση και η απορία των ημερών. Ως άνθρωπος, είμαι βέβαιη ότι έχετε επηρεαστεί από το COVID-19 (γνωστό και ως νέος κοροναϊός) με κάποιο τρόπο.

Είτε αυτό σημαίνει ανησυχία για τους ηλικιωμένους γονείς, είτε εργασία από το σπίτι για το άμεσο μέλλον, είναι δύσκολο να μην αισθανθείτε το άγχος. Ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, ενδέχεται να βλέπετε λιγότερους πελάτες, καθώς οι άνθρωποι περιορίζουν την κοινωνική αλληλεπίδραση,ματαιώνουν ταξίδια και  σχέδια αναψυχής και επικεντρώνονται στην υγεία τους και όχι στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Αν δεν πουλάτε χαρτί υγείας ή απολυμαντικό χεριών, μπορεί να ανησυχείτε για τον αντίκτυπο του κοροναϊού στην επιχείρησή σας. τα έσοδά σας, τους υπαλλήλους σας και την κενή διοχέτευση μάρκετινγκ. Αυτό σημαίνει να σταματήσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ προς το παρόν;

«Μήπως η προβολή της επιχείρησής μου είναι μία χαμένη υπόθεση;»

Οχι! Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας δήλωσε ότι ο κορωναϊός αποτελεί παγκόσμια πανδημία και είναι πολύ αβέβαιο. Ωστόσο, πιστεύω ότι είναι προτιμότερο να εστιάζουμε στο τι μπορούμε να κάνουμε και να προσαρμοστούμε, ενώ βρίσκουμε τις ευκαιρίες εν μέσω αντιξοότητας.

Κάθε πρόκληση μπορεί να αντιμετωπιστεί με την κοινή λογική, τη λογική σκέψη και ακόμη και την καλοσύνη. Δεν είναι καιρός για παραλογισμό. Πρόσφατα κάποιος είπε: «Η ανησυχία είναι σαν μια κουνιστή καρέκλα – σου δίνει κάτι να κάνεις αλλά δεν θα σε πάει πουθενά!» Ξέρω ότι βαδίζουμε σε αχαρτογράφητα νερά.

. Ο ιός και ο τρόπος με τον οποίο η παγκόσμια οικονομία ανταποκρίνεται στα προληπτικά μέτρα που τίθενται είναι κάτι που θα γραφτεί στα βιβλία ιστορίας. Όμως, ως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, υπάρχει ένα πράγμα που εξακολουθούμε να έχουμε τον έλεγχο, και αυτή είναι η ικανότητα να είμαστε ανθεκτικοί και να κάνουμε επιλογές που θα μας οδηγήσουν σε αυτούς τους χρόνους όσο το δυνατόν καλύτερα. Σε αυτό το άρθρο, μοιράζομαι κάποιους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αντιμετωπίσετε την πρόκληση του μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια μιας κρίσης και να συνεχίσετε την επιχείρησή σας.

Χρειάζεται απλά να καταλάβουμε ότι είναι μία περίοδος περιορισμένης δραστηριότητας.

Πολλές επιχειρήσεις πέφτουν στην παγίδα και παγώνουν κάθε επικοινωνία με το κοινό τους λόγω του ότι ξέρουν πως αυτό δε θα έχει κάποια άμεση ανταπόκριση. Αυτό το οποίο όμως δε γίνεται συχνά αντιληπτό είναι πως ο κόσμος, ακόμη κι αν έχει σταματήσει να κυκλοφορεί, να κινείται και να αγοράζει, δε σταμάτησε να αναπνέει και να ενημερώνεται.

Ειδικά σε τέτοιες περιόδους παύσης ο κόσμος ενημερώνεται, επικοινωνεί και καταναλώνει πληροφορίες περισσότερο από ποτέ. Γιατί πολύ απλά δεν έχει και πολλά πράγματα να κάνει μέσα στην καθημερινότητά του.

1. Ο κόσμος βρίσκεται Online σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ότι συνήθως.

Εδώ υπάρχει μία ευκαιρία. Υπάρχουν πολλές περισσότερες πιθανότητες να μας δει κάποιος καθώς περιηγείται στα Κοινωνικά του Δίκτυα, ή σε οποιοδήποτε άλλο σημείο του διαδικτύου. Ας το εκμεταλλευτούμε.

Ο κόσμος θα σταμάτησε απότομα να ψωνίζει έξω σε καταστήματα, να περνάει χρόνο σε μαγαζιά και εμπορικά, να πηγαίνει σε εστιατόρια και σε καφέ, οπότε και αυξήθηκε το κομμάτι των online αγορών κατά πολύ.

Τα πρώτα νούμερα σύμφωνα με το food reporter (16/3/2020) επιβεβαιώνουν αυτό ακριβώς.

Η αύξηση των πωλήσεων σε online super markets είναι: για το Ε-fresh 100% – κυρίως σε καθαριστικά και όσπρια, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός 400% σε απολυμαντικά ,παιδικές τροφές & πάνες, ο ΑΒ Βασιλόπουλος δηλώνει 4 φορές περισσότερους νέους πελάτες σε σχέση με αυτούς που έμπαιναν και έκαναν παραγγελία πριν 1 μήνα, και το My Market δηλώνει διπλασιασμό κίνησης στο online κατάστημα.

Αυτό το trend θα ακολουθήσει και σε άλλα προϊόντα σταδιακά.

Λιγότερο απαραίτητα για την επιβίωσή του, αλλά πράγματα που τον κάνουν να νιώθει καλά, που τον κάνουν να διασκεδάζει, να ξεχνιέται, να αισθάνεται ότι επιστρέφει στην κανονικότητά του.

Οπότε αν έχεις ήδη e-shop ή έχεις και e-shop εκτός από φυσικό κατάστημα, ξεκίνα να επενδύεις σε αυτό και να σκέφτεσαι πώς μπορείς να εκμεταλλευτείς το trend που διαμορφώνεται.

Αν δεν έχεις e-shop, σκέψου πώς μπορείς να εκμεταλλευτείς κατάλληλα τα social media.
2. Βιώνουμε μία κατάσταση που ενδιαφέρει και αφορά τους πάντες.

Προσάρμοσε τη στρατηγική και το περιεχόμενο σε αυτό που πραγματικά ενδιαφέρει τον καταναλωτή να ακούσει και να πληροφορηθεί. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή στο να επενδύσετε για να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης και να αναδείξετε το brand σας στη συνείδηση των καταναλωτών.


3. «Η ζωή συνεχίζεται”… Στο νέο ψηφιακό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική αλλά και προσεγμένες και αποφασιστικές κινήσεις επικοινωνίας και διαφήμισης μπορούν να βοηθήσουν ουσιαστικά κάθε επιχείρηση να παραμείνει ζωντανή,  να προσελκύσει νέους πελάτες και φυσικά να είναι έτοιμη για την επόμενη ημέρα μετά τον κορονοϊό.

H πολύχρονη εμπειρία μας γίνεται το όχημα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Προτείνουμε ρεαλιστικές, εφαρμόσιμες και αποτελεσματικές ενέργειες προβολής.
Results matter!

Get ready | www.delta-adv.gr/
📍Λαγού 1, 2ος όροφος,Λάρισα
☎️ 2410 23542