1.Μπορείτε να φτάσετε εύκολα το κοινό σας
Όποιο και αν είναι το κοινό σας σίγουρα «συχνάζει» στο Facebook. Μέσω της διαφήμισης της σελίδας σας το Facebook σας επιτρέπει να στοχεύσετε τo κοινό που θέλετε ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία, τη γλώσσα και τα προσωπικά ενδιαφέροντα του. Το να βρείτε το κοινό-στόχο που απευθύνεστε είναι πρωτεύον, διότι αυτοί είναι οι άνθρωποι που έχουν ανάγκη αυτό που έχετε να προσφέρετε.
2.Σας βοηθά να χτίσετε και να διατηρήσετε σχέσεις με τους πελάτες σας
Μέσω της επαγγελματικής σας σελίδας δείχνετε το πραγματικό πρόσωπο της εταιρίας σας. Γιαυτό είναι πολύ σημαντικό να αναθέσετε αυτό το ρόλο στο κατάλληλο άτομο. Μέσω των αναρτήσεων σας, των απαντήσεων σας στα μηνύματα των πελατών και των σχόλιων σας διαμορφώνετε την εικόνα σας και έρχεστε πιο κοντά με τους fans σας. Μέσω του Facebook ο κόσμος μπορεί να θέσει άμεσα τις ερωτήσεις του, να κάνει την κριτική του ή να σας προτείνει σε φίλους του. Ένας ικανοποιημένος fan είναι εν δυνάμει πελάτης γι αυτό και το χτίσιμο εμπιστοσύνης με τους χρήστες είναι πολύ σημαντική υπόθεση.
3.Βοηθά την αύξηση των πωλήσεων σας και στην κίνηση του site σας
Σύμφωνα με έρευνες το 33% των καταναλωτών είναι πιο πρόθυμοι να αγοράσουν από μια εταιρία που έχει Facebook Page. O κόσμος εμπιστεύεται περισσότερο μια εταιρία με ενεργή παρουσία στο Facebook και έχει πιο θετική εικόνα γι αυτή. Έτσι, όταν ένας χρήστης επισκεφτεί μία σελίδα Facebook που είναι ενημερωμένη και διαθέτει ποικίλες φωτογραφίες με τα προϊόντα της είναι πολύ πιθανό να αγοράσει απευθείας στέλνοντας inbox ή να επισκεφτεί τo site σας για να ολοκληρωθεί η πώληση.
4.Παίζει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της θέσης σας στο Google
Το Facebook συμμετέχει με πολλούς παράγοντες στον αλγόριθμο της Google. Μία ενεργή και καλά οργανωμένη σελίδα στο Facebook βοηθάει το site σας να έχει καλύτερη θέση στα οργανικά αποτελέσματα . Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι λειτουργεί και από μόνο του σα σελίδα και έτσι αν κάποιος αναζητήσει εσάς ή ένα από τα προϊόντα σας στο Google θα εμφανιστεί η σελίδα σας στο Facebook, ίσως και σε πιο υψηλή θέση απ ότι το ίδιο το site σας.
Δεν είναι λίγες οι εταιρίες που δεν έχουν site αλλά έχουν μια πολύ «δυνατή» και ενεργή σελίδα στο Facebook!