Το Facebook είναι μία από τις καλύτερες επενδύσεις μιας επιχείρησης, αρκεί να λειτουργήσει με μια σωστή στρατηγική marketing. Οπότε, το να μην έχει μια επιχείρηση σελίδα Facebook το 2018, είναι αδιανόητο. Επειδή λοιπόν πρέπει να είστε παρόντες στο Facebook, θέλουμε να σιγουρευτούμε ότι αποκομίζετε το μέγιστο από αυτό.
Οι παρακάτω συμβουλές θα διασφαλίσουν ότι αλληλεπιδράτε σωστά με τους χρήστες, δημοσιεύετε εξαιρετικό περιεχόμενο και γενικότερα θα λάβετε μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική στρατηγική στο Facebook.
Πολύ βασικό κομμάτι πριν αρχίσετε το Facebook Marketing είναι το ότι πρέπει να είστε προσγειωμένοι και να περιμένετε ότι αρχικά:
Πάμε λοιπόν να δούμε πως θα πετύχετε το άριστο!
Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης υπάρχουν για έναν απλό και μοναδικό λόγο: για να χτίσετε και να προωθήσετε το εμπορικό σας σήμα. Αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι μπορείτε να μιλάτε για τα προϊόντα σας όλη την ημέρα. Αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να απομακρύνετε το κοινό σας. Τι πρέπει να κάνετε;
Οι καλύτερες σελίδες Facebook ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση όπως σχόλια, likes, engagement. Αν θέλετε η σελίδα σας να είναι πετυχημένη πρέπει να κάνετε το ίδιο, δηλαδή αναρτήσεις με πιθανές ερωτήσεις που ενδιαφέρουν το κοινό σας, δημοσκοπήσεις, κουίζ, διαγωνισμούς και «συμπληρώστε τις κενές θέσεις».
Extra tip:
Πολύ βασικό είναι να προσθέτετε πάντα τη προσωπική σας πινελιά. Φυσικά θέλετε να παραμείνετε επαγγελματίες, αλλά στο Facebook υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να χαλαρώσουν και να ξεχαστούν από τη καθημερινή ρουτίνα, επομένως δεν θα αλληλεπιδράσουν με τις αναρτήσεις σας εάν είναι πολύ τυπικές. Μοιραστείτε εικόνες και βίντεο της ομάδας σας και ευχαριστημένους πελάτες . Αποδείξτε ότι είστε επιχείρηση που χτίστηκε από ανθρώπους, όχι από ρομπότ.
Λογικό μια ανάρτηση να μην πάει καλά αν δημοσιευτεί την ώρα που όλοι κοιμούνται, ή είναι στη δουλειά τους, ή δεν είναι συνδεδεμένοι στο Facebook, δεν είναι λογικό?
Μπορείτε σίγουρα να μάθετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για δημοσίευση και μάλιστα από πολλές διαφορετικές πηγές. Η μία σίγουρα είναι το Facebook, στη καρτέλα στατιστικά στοιχεία. Αν όμως δεν έχετε πολλούς followers τότε δεν μπορείτε να καταλάβετε πολλά από το Facebook. Μια άλλη λύση είναι τα παρακάτω sites. Θα σας βοηθήσουν πολύ για αρχή.
Όταν δημοσιεύσετε κάτι, θα πρέπει επίσης να είστε έτοιμοι και να απαντήσετε σε μηνύματα ή σχόλια σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να παρακολουθείτε προσεκτικά τις συνομιλίες στη σελίδα σας. Αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση του κοινού σας. Αλληλεπιδράτε ζωντανά με τους πελάτες και τους πιθανούς αγοραστές. Μοιράζονται τα σχόλιά σας και μια συνομιλία μπορεί να προσεγγίσει περισσότερους χρήστες του Facebook.
Ο αλγόριθμος του Facebook λατρεύει τα βίντεο. Είναι δύσκολο να αγνοηθούν από τους χρήστες και δίνουν την ευκαιρία να μοιράσετε το μήνυμα σας με το ευρύτερο κοινό. Τα βίντεο έχουν πολλές περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστούν στο κοινό σας και να προσελκύσουν το ενδιαφέρον τους οπότε μην τα αγνοείτε!
Η ανάρτηση περιεχομένου από άλλους χρήστες του Facebook, αποτελεί μία πολύ φιλική κίνηση, αφού οι χρήστες σας θα ενθουσιαστούν βλέποντας ότι τους ακούτε και αλληλεπιδράτε μαζί τους ενώ κι εσείς γλιτώνετε χρόνο από τη δημιουργία περιεχομένου.
Θα πρέπει να προσπαθείτε οι αναρτήσεις σας να είναι κοντά στο κλίμα που επικρατή τη συγκεκριμένη περίοδο. Για παράδειγμα, όταν ο καιρός είναι βροχερός, μην αναρτήσετε παραλίες και σαγιονάρες ενώ κατά τη διάρκεια μιας γιορτής ή μεγάλων γεγονότων (π.χ. Χριστούγεννα ή Πάσχα) , οι αναρτήσεις θα πρέπει να είναι εναρμονισμένες με το γενικότερο κλίμα.
Μερικά extra tips:
Ένας χρήστης μπορεί να δει πολλές φορές τη διαφήμισή σας στο Facebook. Αν βλέπει την ίδια εικόνα ξανά και ξανά, θα σταματήσει να την παρατηρεί και ίσως κουραστεί. Για αυτό το λόγο καλό είναι σε κάθε σας διαφήμιση να έχετε 2-3 διαφορετικές εικόνες και να τα εναλλάσσετε στο κοινό της καμπάνιας σας. Τέλος, πολύ σημαντικό είναι να αλλάζετε τη φωτογραφία εξωφύλλου μια φορά το μήνα περίπου. Οι φαν σας θα βλέπουν ότι είστε εκεί και δεν θα σας ξεχνούν.
Συμπέρασμα
Αυτές ήταν πολλές πληροφορίες το ξέρουμε, αλλά το μάρκετινγκ στο Facebook δεν είναι εύκολο και θέλαμε να σιγουρευτούμε ότι ξεκινήσατε στο σωστό δρόμο. Ωστόσο υπάρχουν και άλλα πιο εξελιγμένα πράγματα που κρύβει το Marketing στο Facebook και συνεχώς θα εξελίσσονται. Για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία χρειαστείτε μη διστάσετε να μας καλέσετε.