Στην ετήσια διάσκεψη ανάπτυξης F8 στις αρχές του μήνα, το Facebook ανέφερε ότι η μορφή Story είναι πιο δημοφιλής από τo News Feed, με 300 εκ. στο Instagram να χρησιμοποιούν τα stories για να δουν οργανικό περιεχομένο χρηστών, αλλά και διαφορετικών brands κάθε μέρα.
Το πιο συγκλονιστικό από όλα είναι ότι τα brands μπορούν πλέον να αξιοποιήσουν τα stories για τη δική τους διαφήμιση. Η ευελιξία της μορφής Stories δίνει τη δυνατότητα εκτέλεσης σχεδόν κάθε είδους καμπάνιας, συμπεριλαμβανομένης της ευαισθητοποίησης σχετικά με το brand (brand awareness), της αύξησης της κυκλοφορίας για περισσότερα κλικ, της αύξησης του αριθμού εγκατάστασης μιας εφαρμογής και άλλων.
Υπάρχουν εύκολοι και αποτελεσματικοί τρόποι για να χρησιμοποιήσουν τις ιστορίες με μεγαλύτερη επιτυχία, εφόσον δεν είναι ακόμα τόσο «κορεσμένες» όσο οι διαφημίσεις του News Feed ή άλλων ψηφιακών καναλιών.
Τώρα είναι η ώρα για να ξεκινήσετε.
Όσον αφορά το περιεχόμενο των ιστοριών, το βίντεο μικρής διάρκειας είναι το καλύτερο στοίχημα για τα brands. Οδηγεί 9 φορές περισσότερο τις επισκέψεις στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης συγκριτικά με τις στατικές εικόνες των διαφημίσεων.
Τα stories με διαφημιστικό περιεχόμενο πρέπει να είναι σύντομα (κάτω από 15 δευτερόλεπτα) και το «βίντεο» μπορεί να αποτελείται από τα πιο βασικά στοιχεία. Θα μπορούσε να είναι τόσο απλό όσο ένα boomerang δύο δευτερολέπτων από κάποιον που χρησιμοποιεί το προϊόν, ένα γρήγορο snapshot ενός προϊόντος ή μια παρουσίαση τους προϊόντος από ανθρώπους που έχουν δοκιμάσει το προϊόν.
Τα brands μπορούν (και πρέπει) να δοκιμάσουν διαφημίσεις που μιμούνται οτιδήποτε δημοσιεύει το κοινό τους, για να κάνουν το βλέμμα και την αίσθηση της διαφήμισης να ταιριάζει απόλυτα με το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες που την παρακολουθούν.
Οι διαφημιζόμενοι πρέπει να βρίσκουν συνεχώς νέες διόδους έξω από το κορεσμένο ψηφιακό οικοσύστημα για να συνδεθούν με τους καταναλωτές τους, και τώρα, τα stories είναι η απάντηση.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με υπηρεσίες επικοινωνίας και διαφήμισης ειδικά σχεδιασμένες για business, επικοινωνήστε μαζί μας!
Instagram Stories: η καρδιά της online διαφήμισης! Μοιραστείτε τη δική σας ιστορία. #sponsoredstories
🖥 Στα πλαίσια της digital καμπάνιας για το Ινστιτούτο Αισθητικής Μαρία Κοκκα δημιουργήσαμε μικρές… ιστορίες για το instagram. #digitalmarketing#instagramstories #newproject #advertisingagency #loveourjob
Instagram stories campaign για τη Gero s.a. Ηλεκτρολογικό Υλικό – Φωτισμός! Το νέο big thing του Digital Marketing ακούει στο όνομα #Instagram #Stories #Ads, γιατί σου δίνουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσεις και να αναμοχλεύσεις το κοινό σου, να χτίσεις brand loyalty & product awareness, αλλά κυρίως να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.
Εσύ θέλεις υψηλότερο conversion rate;