Φέτος, η Black Friday είναι στις 27 Νοεμβρίου, αλλά με την πάροδο του χρόνου και με την άνοδο του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου, η Black Friday έχει μετατραπεί σε μια εβδομάδα πωλήσεων και ειδικών προσφορών, παρόμοια με άλλες εκδηλώσεις, όπως η Cyber Monday, δημιουργώντας μια φρενίτιδα διαπραγμάτευσης και αναζήτησης της χαμηλότερης τιμής που εκτείνεται πολύ πέρα από το 24ωρο χρονικό διάστημα.
Αυτή η φρενίτιδα και ο τεράστιος όγκος επισκεψιμότητας την ίδια μέρα μπορούν να δημιουργήσουν μια σειρά από προβλήματα για οποιαδήποτε brand. Από τον αυξημένο φόρτο εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου έως την ανάγκη αντιμετώπισης ανυπόμονων πελατών, η Black Friday είναι ίσως η πιο απαιτητική περίοδος για τα e-shop. Ένας τρόπος για να αντιμετωπίσετε τις απαιτήσεις της ημέρας και να δημιουργήσετε ευκαιρίες για επιτυχημένη αφοσίωση των πελατών είναι να έχετε ένα σαφές σχέδιο και χρονοδιάγραμμα ενεργειών.
Στη delta adv., διαιρέσαμε τη διαδικασία εμπλοκής των πελατών της Black Friday σε τρία στάδια. Κάθε στάδιο περιλαμβάνει ένα σύνολο μηχανισμών που μπορείτε να ενεργοποιήσετε προκειμένου να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη Black Friday του τρέχοντος έτους.
Στάδιο # 1: Τι να κάνετε ΠΡΙΝ τη Black Friday;
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι προετοιμασίας του κοινού σας κατά την περίοδο που οδηγεί στη Black Friday.
Μπορείτε να δοκιμάσετε τα εξής:
- Όταν ένας χρήστης περιηγείται στον ιστότοπό σας, ένα αναδυόμενο (pop up) παράθυρο μπορεί να προσκαλέσει πιθανούς πελάτες να δημιουργήσουν τον λογαριασμό τους εκ των προτέρων και να είναι έτοιμοι όταν έρθει η Black Friday. Αυτό τους βοηθά να παραλείψουν το στάδιο δημιουργίας λογαριασμού και να προχωρήσουν απευθείας στην αγορά την ημέρα που οι τιμές σας θα είναι απλά ακαταμάχητες.
- Εναλλακτικά, μπορείτε να τους ζητήσετε να παράσχουν τις διευθύνσεις email τους, ώστε να λάβουν εγκαίρως το newsletter “Black Friday” και να ενημερωθούν για τις επερχόμενες προσφορές σας πριν από όλους τους άλλους. Μπορείτε να ακολουθήσετε μια παρόμοια προσέγγιση στις σελίδες ευχαριστιών σας, είτε κατά το check out είτε στο στάδιο μετά την πώληση, και να ανακατευθύνετε τους πελάτες σας σε μια σελίδα όπου μπορούν να μοιραστούν τα προσωπικά τους στοιχεία μαζί σας, προκειμένου να λάβουν οποιαδήποτε νέα και ενημερώσεις σχετικά με το Black Friday.
- Ένας άλλος τρόπος να υπενθυμίσετε στους πελάτες σας ότι η Black Friday έρχεται και να τους κάνει να σκεφτούν τις ανάγκες τους, είναι να προσθέσετε μια σχετική ερώτηση στις έρευνές σας, σχετικά με τις προθέσεις και τις προσδοκίες τους για τη φετινή Black Friday. Μπορείτε να διατυπώσετε τις ερωτήσεις σας χρησιμοποιώντας τα ακόλουθα παραδείγματα: “Τι σκοπεύετε να αγοράσετε τη Black Friday;” ή “Ποιο προϊόν περιλαμβάνεται στη λίστα αγορών της Black Friday;”
Στάδιο # 2: Τι να κάνετε ΚΑΤΑ ΤΗΝ διάρκεια της Black Friday;
Ανεξάρτητα από τις ενέργειες που ενδεχομένως έχετε πραγματοποιήσει πριν από την κύρια εκδήλωση, δεν πρέπει να χάσετε την ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας αυτή τη μέρα του χρόνου.
Ακολουθεί μια λίστα βέλτιστων πρακτικών:
- Επικοινωνήστε τα μηνύματά σας με το κατάλληλο περιεχόμενο
- Φροντίστε το content σας (banners, videos, slideshows) να ιντριγκάρει το κοινό πριν τις προσφορές για να κάνει engage κατά τη διάρκειά τους
- Αξιοποιείστε έξυπνα τα Social Media
- Κάντε Remarketing Καμπάνιες
- Προγραμματίστε τις Email Marketing Καμπάνιες
- Προσθέστε μια ερώτηση στο check out ή στην έρευνα μετά την πώληση, ζητώντας από τον πελάτη σας να αξιολογήσει τις προσφορές της Black Friday.
- Δημιουργήστε σελίδες ευχαριστιών που αναφέρουν την μοναδικότητα της ημέρας. Αυτές οι αφιερωμένες σελίδες ευχαριστιών σας δίνουν επίσης την ευκαιρία να ζητήσετε την κατανόηση των πελατών σας αναγνωρίζοντας, ακόμη και με ένα ελαφρώς χιουμοριστικό στυλ, τις συνήθεις αποτυχίες που συμβαδίζουν με τη Black Friday, όπως η αύξηση του χρόνου παράδοσης ή ο πιο αργός χρόνος φόρτωσης της σελίδας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε επιπλέον χαρακτήρα στις σελίδες “Ευχαριστώ”, προσφέροντας μερικά διασκεδαστικά γεγονότα σχετικά με την επωνυμία σας ή μια πρόσκληση για τους πελάτες να σας ακολουθήσουν στις σελίδες κοινωνικών μέσων.
- Θεωρήστε τη Black Friday ως καλή ευκαιρία να ζητήσετε κριτικές από το Google. Όπως αναφέραμε προηγουμένως, η Black Friday έχει γεννήσει μια περίοδο προσφοράς διάρκειας μίας εβδομάδας, οπότε μια καμπάνια παραπομπής για φίλους μπορεί να ενεργοποιηθεί χρησιμοποιώντας το κίνητρο έκπτωσης / δωρεάν αποστολής για μελλοντικές αγορές.
Στάδιο # 3: Τι να κάνετε ΜΕΤΑ τη Black Friday;
Η μεγάλη μέρα έφτασε και έφυγε και – ελπίζω – σας άφησε με ικανοποιητικά αποτελέσματα και σημαντικό αριθμό νέων πελατών. Ας δούμε τώρα τι μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών σας και να βεβαιωθείτε ότι συνεχίζουν να είναι ικανοποιημένοι από την επωνυμία σας.
- Συλλέξτε και αναλύστε όλα τα ανεπεξέργαστα δεδομένα και τα σχόλια της Black Friday. Αυτή η ανάλυση όχι μόνο θα παράσχει πολύτιμες πληροφορίες για το πώς να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για τις Black Friday που θα έρθουν, αλλά θα υπογραμμίσει επίσης κάθε ανάγκη για βελτιωμένους συντονισμούς που πρέπει να εφαρμοστούν ανεξάρτητα από το αν υπάρχει περίοδος πωλήσεων. Στείλτε μια ad hoc έρευνα στους πελάτες σας της Black Friday ως μέσο για να τους προσελκύσετε και να δημιουργήσετε δεδομένα. Η έρευνα μπορεί να περιλαμβάνει ερωτήσεις σχετικά με την αξιολόγηση της διαδικασίας αγοράς, μια προτροπή για κριτικές Google, μια πρόσκληση για τους παραλήπτες να αφήσουν μια κριτική προϊόντος ή ένα κίνητρο – με τη μορφή ανταμοιβής ή σημαντικού οφέλους – για την επαναγορά των πελατών κατά τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, μια περίοδο που οι πωλήσεις τείνουν να είναι χαμηλές.
Τα ψώνια της Black Friday σημαίνει παρορμητικές αγορές για πολλά άτομα, οπότε είναι φυσικό αν κάποιοι από αυτούς αλλάξουν γνώμη και επιθυμούν να επιστρέψουν τα προϊόντα τους. Βεβαιωθείτε ότι η πολιτική επιστροφής σας δεν τους «τιμωρεί» και δεν τους εμποδίζει να επιστρέψουν στο e-shop σας. Μια απλή διαδικασία επιστροφής μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών, όπως φαίνεται από δύο ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία από το Return Magic: – Το 72% των καταναλωτών είπε ότι θα ξόδευε περισσότερα και θα αγόραζε πιο συχνά με εμπόρους που κάνουν την εμπειρία της επιστροφής απλή. – 89% των επαναλαμβανόμενων πελατών που είχαν καλή εμπειρία επιστροφής είναι πιθανό να αγοράσουν ξανά.
Η Black Friday είναι μια ευκαιρία για κάθε e-shop που θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις και να ενισχύσει την αφοσίωση και τη διατήρηση των πελατών.
Επικοινωνήστε μαζί μας, σήμερα!
Results matter!
Get ready | www.delta-adv.gr/
📍Λαγού 1, 2ος όροφος,Λάρισα
☎️ 2410 23542